Kolevi.NET
 
 

17/2/2009 Детска градина 'Делфинче' 3 - прием на документи
Публикувано от: Мартин в 21:01:50 часа

Преди 4 дена разбрахме, че директорката на новооткриващото се ОДЗ до магазин Кауфланд – „Делфинче”, е отхвърлила нашето заявлението за прием на Иван в детското заведение. Няколко пъти звънихме в Община Варна с цел да се информираме какви са изискванията за децата (т.е. на каква възраст трябва да се децата, за да бъдат приети). С Елена бяхме 100% сигурни, че Иван отговаря на всички изисквания и че имаме абсолютно всички документи и не би трябвало да имаме проблеми с приема, т.к. входящия номер на заявлението бе едва 3-ти (ние си знаем най-добре какво е да седиш 5 дена пред градината в студа, докато получим заветния входящ номер). Мотива на директорката бе, че Иван е твърде малък (4,5 месеца в момента) за да го приеме, игнорирайки факта, че ще навърши 10 месеца тази година, каквото е изискването съгл. гласуваните от Общинския съвет Правила за прием. Бесен съм! Яд ме е, че не отидохме заедно с Ели при директорката. Държала е конско на Елена и я е унижавала, а в нейно лице всъщност е унижила всички млади родители – колко били нахални и че всъщност са лоши родители щом искат да си дадат детето на ясла толкова мъничко /на 1 год./. Дори й е предложила аз да си намеря по-добре платена работа, за да може Ели да гледа Иван в къщи, вместо да се върне на работа след изтичане на високоплатеното майчинство. Бесен съм!! Как е възможно да назначават тази жена за директор? Та тя живее 30 години назад във времето. Явно не може да проумее, че комунизма отдавна си отиде. Та нали именно това е целта на социалното министерство – майките да се връщат рано на работа, за да не утежняват бюджета с разходи за социални помощи, а и да не се асоциализират. И нали именно за това са открити такива детски заведения, за да се помага на родителите, които нямат друга алтернатива – баби на разположение и не могат да си позволят детегледачки. Бесен съм! Ще подадем жалба в Община Варна, но за съжаление от сега знам, че това едва ли ще ни помогне по някакъв начин ….


 Коментари:


  1. Да ти кажа може и да се постигне ефект с молба до общината.Познавам Ели тъй като заедно висяхме пред градината и даже бях там когато и обясняваха ,че детето било твърде малко за да го приемат,но има едно" НО ".Винаги могат да се оправдаят,защото директорката изрично предупреди че нямали пасатори за да готвят пасирано за малките деца макар че това изобщо не ги оправдава.Моя съвет е бъди по нахален и ходи в общината и където се сетиш сигурен съм че ако сте настоятелни винаги може да има компромисни варианти.. И все пак УСПЕХ мога само да ви пожелая

    Коментирано от: Светльо — 2009-02-25 в 13:06:12 ч.


  2. Благодарим за окуражението.
    Все си мисля, че основния мотив на директорката да не приеме Иван е, че просто не иска медицинския персонал там да гледа толкова малки деца(бебета), т.к. те изискват повече грижи. Едно е да гледаш 10 месечно бебе и съвсем друго е дете на 1,5 - 2 години. Яд ме е, че си позволява своеволието да решава кои точно деца ще приеме, като игнорира разпоредбите. Абе ... тъжна картинка сме.

    Коментирано от: Мартин — 2009-02-25 в 16:03:21 ч.


  3. Според мен, директорката е постъпила правилно като не е приела вашето дете в заведението. От гледна точка на Вас, не е правилно като се има в предвид изискванията за прием. Но като се вземе под внимание, че всички приети деца трябва да започнат да посещават яслите до края на април, обръща вашата теория на 180 градуса. Така че Ви съчуствам за чакането (това на жена Ви), но няма за какво да се сърдите.

    Коментирано от: човек от опашката — 2009-03-08 в 08:30:47 ч.


  4. Това не е вярно - децата тръгват постепенно, на няколко приема през годината, това ми го потвърди и директорката. Последния прием е през есента, когато се очакваше и нашето дете да влезе.

    Коментирано от: Елена — 2009-03-08 в 08:35:34 ч.


  5. Да, така е. Децата тръгват на ясла на два етапа лятото и есента. Но понеже сега откривата това ОДЗ, затова гледат да го напълнят възможно най-рано. Поради тази причина пиемът на децата за яслите започва на 16 март и ще завърши до 30 април.

    Коментирано от: човек от опашката — 2009-03-10 в 09:31:09 ч.


  6. В яслените групи нещата не са както в градинските, не зная Вашето дете дали е за ясла или градина, но и директорката ми каза, а и от други родители разбрах, че децата в яслата тръгват през цялата година, поетапно. Това са малки деца, не са отделяни от родителите си, обикновено едно дете привиква за около месец. Нали си представяте ако 20 деца тръгнат едновременно какво ще настане..

    Коментирано от: Елена — 2009-03-10 в 09:38:14 ч.


  7. А какво да правят децата навършили годинка, че и две които са по задни номера и не могат да бъдат приети веднага, защото има записани деца които евентуално есента или зимата ще ги пуснат на ясла.

    Коментирано от: Анонимен — 2009-03-17 в 18:25:32 ч.


  8. Хубав въпрос. За съжаление най-вероятно биха Ви отговорили да опитате да запишете детето си следващата година. При вас проблема е по-големия входящ номер, което е съвсем различен проблем.
    В правилата за приемане на деца в общинските ясли и детски градини на територията на Община Варна ясно е написано каква възраст трябва да са навършили децата, за да бъдат приети в детско заведение. И ние се ДРАЗНИМ, че никой не се съобразява с тях. Ако знаехме, че детето ни не отговаря на изискванията, нямаше да се афектираме толкова.

    Коментирано от: Мартин — 2009-03-17 в 21:01:58 ч.


  9. Явно аз съм бил недостатъчно информиран. Деца ще започват да посещават яслите и през месец септември.
    Относно въпроса на Анонимен и отговора на Мартин, ще добавя следното. При деца, които са навършили две годинки, няма да за какво да се редят и догодина за записване в яслата, а направо за първа група на детската градина. При Вас Мартин, имате шанс догодина да Ви приемат за ясла. Относно това дали детето Ви отговаря на изискванията, ще ви кажа, че неотговаря. Освен че има изискване за навършени десет месеца за прием, то трябва и да може да върви самостоятелно и стабилно. Вашето дето до септември може да не проходи, а още по-малко и да върви самостоятелно. Няма как да знаете дали ще тръгне август или януари догодина. Ако го бяха приели и то проходи късно, само ще заемате мястото на друго дете, което напълно отговаря на изискванията. Така ги виждам аз нещата. Успех догодина!

    Коментирано от: човек от опашката — 2009-03-24 в 08:15:09 ч.


  10. Детето отговаря на изискванията, а именно - да има навършени 10 месеца. Това за прохождането го измислят някои директорки, за да е улеснен персонала, не е официално изискване. Когато големият ни син ходеше на ясла, в груата имаха деца на 10 месеца, които бяха в паяци.. така че не е измислица .
    И между другото - прием януари месец няма - приемите са юни и септември, когато се изписват децата за детските градини.Вярвайте ни, проучили сме нещата, не падаме от Марс

    Коментирано от: Елена — 2009-03-24 в 08:22:09 ч.


  11. По Вашите думи излиза, че ако приемат 10 деца, които немогат да вървят, трябва да има човек за всяко едно от тях, за да се грижи. Излиза малко скъпо за общинско заведение да плаща за индивидуални бебегледачки. Между другото, не съм споменал, че има прием през януари. Написал съм, че може да проходи Вашият син през месец януари.
    Смятам че темата се е изчерпала от моя гледна точка. Благодаря Ви, че ми отговаряхте на мненията. Лек ден!

    Коментирано от: човек от опашката — 2009-03-24 в 11:53:14 ч.


  12. Заповядайте при нас, ако сте над 11 месеца, за да пеем и се смеем.А ако искате да учим заедно и сте 1-8 клас --най-добрите и търпеливи педагози ви очакват -намираме се зад McDrive. СКАЙП-- ivailo.petrov26,tel.0883476669

    Коментирано от: Petrova — 2009-03-26 в 12:33:42 ч.


  13. много усилия сте положили за да хвърлите едно толкова малко бебе да бъде гледано от държавата. директорката много добре ви го е казала. напълно я подкрепям. майките трябва да си гледат децата, това им е работата след като са родили.

    Коментирано от: ев — 2009-04-01 в 16:05:56 ч.


  14. Много Ви благодарим за мнението . Радваме се, че има родители, мислещи като Вас, за да има повече места в детските заведения за децата на работещите родители.

    Коментирано от: Елена — 2009-04-01 в 17:01:12 ч.


  15. Мартин и Елена, няма какво да се чудите и ядосвате, че детето ви не е прието. Съвсем естествено е оскъдните места в детските градини да се запълват от деца, които са навършили поне 1,5 год. и отговарят на условията, така практикуват всички детски гради. Трябваше първо да се позаинтересувате, вместо да си губите времето по опашки. Или поне да проведете първоначално разговор с директорката, която всъщност ми е много добре позната (бившата директорка по заместване на ОДЗ "Маргаритка" във Владиславово, която има голям опит във връзкарските приеми на деца). А вие защо всъщност държите детето ви да тръгне на 10 мес.? Още е съвсем неукрепнало физически, да не говорим за имунитет. Като пипне първата пневмония на годинка, няма ли да се упреквате, че сте му разрушили здравето? Както знаете в БГ яслените и детските групи са от по 30-40 деца, не е като в САЩ 5-10 деца, та вирусите тук се разпространяват мигновено. Помислете върху това много добре и ви съветвам да се консултирате все пак със специлист-педиатър. Все пак здравето на нашите е деца е на първо място. Поздрави и успех!

    Коментирано от: Мирослава — 2009-04-03 в 11:21:26 ч.


  16. Госпожо Мирослава,
    за пореден път се изумявам колко закърняло е мисленето на нашето общество. Не искам да се повтарям какво е написано в правилника за приемане на деца в общинските ясли и детски градини. Предполагам, Вие много добре го знаете. Факт е обаче, че директорките на детските заведения имат собствено мнение по въпроса. Така ли трябва да бъде? Хм … Чудя се, защо изобщо има правилник?
    Има ли смисъл, да описвам, колко много са ползите за малките деца от посещенията им в ясла и градина. Смятам, че и това Ви е добре известно.
    Що се отнася до вирусите, които са неизбежна част в нашите детски заведения, много добре знаем какво може да очакваме. Друг е въпроса, къде е контрола и така ли трябва да е? Рано или късно, детето ни ще се сблъска с тях. На улицата, в магазина, в градината. Как ще се отразят те на детето ни? Не знаем. По-големия ни син Никола се справяше сравнително леко, но тази тема е много относителна. При всеки е различно. Ако Иван, трудно се справя с тях, разбира се ще предприемем някакви мерки и ако се налага даже ще го спрем от посещения в съответното детско заведение, докато организма му започне да се бори по-успешно с вирусите. Смятаме, че колкото по-млад е един организъм, толкова по-лесно би се адаптирал в заобикалящата го среда. Също така смятаме, че организма на 10 или 18 месечно бебе е готов за подобни предизвикателства. Няма да коментирам колко компетентни са педиатрите. Ще спомена само, че те гледат да спазват изискванията и предписанията на здравната каса и другите му там институции. Ще ми се здравната система в България, да е много по-различна, но това е друга тема. Що се отнася до възрастта, в която искаме да тръгне детето ни на ясла /на 13-14 месеца, не на 10/, можем със съжаление да кажем, че не само ползите са фактора, който ни тласва към този избор. Виждате колко е сложен живота. Много добре знаете и каква е политиката на държавата спрямо младите родители. Мислите ли, че е възможно да се отглежда дете с 200-300 лв. на месец? Почти невъзможно е, когато се разчита на заплатата само на единия родител в семейството, дори тя да е достатъчно голяма спрямо сегашните статистики. Може да ме попитате -Къде са бабите и дядовците? А на каква възраст се пенсионират Българите? И защо трябва да разчитам на баба и дядо? Цял живот са отглеждали деца, трябва ли да отглеждат и моите? Защо в другите държави, да си дадеш детето на ясла и градина дори на 3 месеца не е проблем, а тук те смятат за лош родител?

    Коментирано от: Мартин — 2009-04-03 в 17:35:25 ч.


  17. Уважаеми г-н Колев,
    В много отношения сте прав. И никой не ви смята за лош родител. С оглед на обстановката в България, обаче, не бихте могли да се борите сам за тази кауза. Трябва много закони да се променят, не само правилника за прием на деца в общински ясли и детски градини, а и закона за здравното и обществено здравеопазване, да се промени срокът за майчинство - не 2 години, а по-скоро една, за да могат децата да се приемат от годинка в яслите. Но както и да е, това скоро няма да стане. Аз лично си използвах и двете години майчинство и се радвам, че постъпих така. Защото колкото и трудно да ни бе, щастието от шанса да прекараш тези първи две годиники от развитието на мъничето с нищо не може да се замени. Нашите баби и дядовци също са много възрастни и нямат възможност да ни помагат в отглеждането. В никакъв случай не сме разчитали на тях. И в момента сме изправени пред една голяма трудност. На последната родителска среща ни казаха, че ще затварят градината за 3 месеца за цялостен ремонт. От Август до края на Октомври, като все още не били сигурни дали това няма да се отложи с още един месец. При това, най-много 5-6 деца ще могат да прехвърляни в друга градина за този период. И така, родителите са поставени пред много сложна дилема. Единият месец ще го избутаме с редуващи се отпуски с мъжа ми, ами после? Какво ще правим? Та се чудя, имало ли е такава практика досега в други градини и имат ли право да поставят такива условия на родилите, след като нямат алтернативно решение за децата ни? Но българинът е свикнал да се справя с всички необмислени и малоумни решения на висшестоящите, та затова ще ни мачкат цял живот.
    Има още едно нещо, с което не мога да се примиря. Защо приемът в яслите трябва да става само 2 пъти годишно, юни и септември? Например, ако детето ти е родено февруари, и не го приемат на година и половина (защото с приоритет е по-големия набор), трябва ли да чакаме то да навърши 2,4 год. за да тръгне, мисля че вече е късно, пък и тези 4-5 месеца след изтичане на майчинските никой не го интересува как ще ги изкараш. Затова трябва всичко да се обмисля, и децата да се приемат задължително преди навършване на 2 години, за да има време заедно с майката да мине периода на адаптация до изтичане на нейните майчински. Много, твърде много спорни въпроси има, но за съжаление държавата нехае както винаги, и ние сами трябва да се справяме с трудностите, пред които сме изправени.
    Така че, да гледаме напред и си пожелаем успех!
    Поздрави,
    Мира

    Коментирано от: Мирослава — 2009-04-06 в 09:39:30 ч.


  18. Предлагам да постъпват в ясла още от родилния дом, без никакво забавяне и то седмична/по възможност /

    Коментирано от: мима — 2009-04-07 в 23:25:33 ч.


  19. Браво, Мими! Напълно те подкрепям! Защо тези деца да си стоят при родителите и да ги притесняват?

    Коментирано от: катя — 2009-04-08 в 22:31:55 ч.


  20. Мима и Катя, иронията и подигравателния Ви тон са напълно неуместни и безпочвени. Ако прочетете внимателно предишни наши мнения написани по-горе, вероятно ще осъзнаете какви са мотивите ни да подкрепяме и одобряваме по-ранното тръгване на детска ясла.
    А между другото темата е не кога да тръгват децата на детска ясла, а защо не се спазват правилата за прием, след като те целят уеднаквяване на приема /така пише в тях поне /.

    Коментирано от: Мартин — 2009-04-09 в 08:40:25 ч.


  21. В нашта ДГ има свободни места. Заповядайте в Монтана!

    Коментирано от: Ния — 2009-04-19 в 16:15:52 ч.


  22. zdravete izchetah vsichki komentari iskam da kaja che za mnogo neshta sam saglasna s nqkoi ot roditelite i s nqkoineshta ne se pak sme 21 vek netrqbva da se delqt decata se pak koi na kolko e te kato sa pisali che priemat deca ot 10 mesa e priema i derektorkata kazva edno posle drugo i az sam kandidatstvala za tva odz i znam ka e ustanahme rezerva ama uvi ima otkazali se roditeli i nikoi ne ti se e obadi se pak ima i mnog hora s vr1ski vleznali tam razpitalasam i znam no jivi i zdravi sme d druga qla prieti na nikoi ne moga da se s1r dq cakahme mnogo ama si zaslujavashe trqbva chovek da ima tarpenie za vsichkoi i se podrejdat neshta e shte chakame sega dogoina da kandidatstvame za graina ama se pak tva e bg

    Коментирано от: Анонимен — 2009-07-29 в 22:46:06 ч.


  23. Аз съм вдигнал ръце относно всяка действаща или по-скоро не действаща система в България. Въпроса е принципен, но кой спазва днешно време принципи? Всеки се спасява по единично и както може, а в една модерна и развита държава подобни абсурди са немислими. Не се сърдя на никого, а ме е яд, че в нашата любима и обичaна държава законите са само за онези които се редят по опашките.

    Коментирано от: Мартин — 2009-07-30 в 08:54:29 ч.


  24. цитат "Явно не може да проумее, че комунизма отдавна си отиде.". Господине, пред комунизма яслата започваше от 8м 1/2 и се приемаше за прекрасно 100 % обхват на децата в обединените детски заведения, а родителите им да работят и строят комунизма. Ето защо - точно Вие живеете все още в комунизма. Не корете директорката, жената си върши добре работата и се грижи за поверените й деца, както и се опитва да осигури възможност за място и на Вашето дете. Е, като няма такова , откъде да го вземе. И още, съвета ми като майка на две деца към Вас е - гледайте си грижовно детето и майката у дома до 3 г. възраст. След това вече ще е съзряло и физически укрепнало за да влезе във възпитателно-образователно обществено заведение.

    Коментирано от: Галина — 2009-10-24 в 17:10:00 ч.


  25. Госпожо Галина,
    по времето на комунизма подобни проблеми бяха немислими - факт. Но ако хипотетично съществуваха, познайте кои деца щяха да бъдат приети най-напред? Сега направете една справка и кажете, колко от децата в новата градина присъстват във въпросните списъци, които направиха родителите по време на приема?
    Вижте, не съм политически обвързан и няма да бъда. Просто коментирам, че в нашата мила родина цари тотален хаос и всеки прави каквото си иска
    Четейки Вашия съвет да гледаме децата си до 3 годинки отново се зачудих - Защо изобщо се строят ясли и ОДЗ-та и защо Общината приема правила, които никой не спазва? Де да бяха повечето родители на това мнение, та да има достатъчно места в яслите за децата на работещите родители. Но списъците, които се правят месец преди приема говорят за друго... А само се замислете в другите европейски държави колко е дълго майчинството и колко е у нас? Те хората са го преценили това - една жена ако остане 3 години в къщи, после няма да е пълноценен кадър. Да, вярно, че за някои професии това е маловажно, но за повечето определено не е.. Но това е един друг въпрос.

    Коментирано от: Мартин — 2009-10-24 в 19:10:39 ч.


  26. Нека във Варна да го направят както в София с "Информационна система...." за електронно класиране за да няма това ненормално чакане на родителите пред детските градини и разправиите с персонала на детските градини, най-вече директора. Той определено понася най-големите удари освен, че го обвиняват в какво ли не....

    Аз например не искам да се връщам във времето на социализма, а в това съм абсолютно сигурна предвид това, че съм живяла и по онова време. Не съм комунист и никога няма да бъда!

    Смятам, че детето на 3 години е вече готово да се отдели от родителите си и да се социализира, както и да придобие имунитет срещу болестите. Абсолютно съм против яслите, това си е мъчение за децата в яслена възраст. Дъщеря ми се разболя от вирусен менингит точно на 1г. 2м. в яслата. Не виня персонала, детето от което се зарази донесе вируса отвън. Тогава майчинството бе за съвсем кратък период от време и бях определено задължена да работя и уча, съпругът ми бе докторант и работещ, а аз студентка. Майка и татко също работеха - ето, че сме нямали друга възможност тогава. За наше съжаление точно по татово време. А за по-голямо съжаление както констатирате и Вие днес пък цари хаос, но нека си признаем, че вина за хаоса носим и ние, тези, които си пишем в момента.

    Не смятам, че една жена ако остане у дома за 3 с бременността и 4 години не би се върнала в професията си отново като ценен кадър. Напротив ще бъде далеч по спокойна, че е дала на детето и на съпруга си точно тези златни години за него с обич и домашен уют. Днес и у дома във 21 век при тези комуникации и интернет може ежедневно да актуализира знанията си и да се държи на необходимото равнище за професията, която е избрала.

    На Вас желая да имате успех в това детето Ви да намери място в желаната от Вас детска градина, както и повече толерантност и разбиране към проблемите на детските градини във Варна.

    Коментирано от: Галина — 2009-10-24 в 23:03:32 ч.


  27. здравейте, защо се учудвате
    като се отнесе вашето преживяване към факта, че официално градините трябва да работят до 19.30, а на практика ако си вземеш детето след 17.30 те гледат като престъпник на повечето места, може да се направи извода, че случката е напълно закономерна;
    не знам дали в конкретният случай правото е на ваша страна, но даването на ъкъл от служители и квалификации дали сте лоши или добри родители е пълно безобразие, това поведение наистина е остатък от социализма и е напълно недопустимо;

    а това кое е по-добре да си гледаш детето у дома или да го дадеш на ясла е въпрос на избор и обстоятелства;
    когато човек има конкретна професия, в която има конкуренция и е постигнал нещо 3 години са тварде много време дори да може да си го позволи от финансова гледна точка; ако пък примерно става въпрос за самотна майка, как си преставят радетелките на стоенето у дома, че може в град като варна такава майка да гледа детето си до 3, или дори до 2 години на социални помощи или с майчински?

    не е нормално родителите да спят пред детските градини и да са принудени да търсят втори начин да си запишат децата;

    като ще е така защо плащаме данъци?

    би трябвало да има ред за приемане и място за всяко дете, градините би трябвало да са за удобство на обществото и родителите, а не да им късат нервите и да ги правят на маймуни.

    Коментирано от: Анонимен — 2010-01-02 в 22:28:24 ч.


  28. Благодаря за интересната информация

    Коментирано от: tool — 2010-02-12 в 14:49:38 ч.


  29. Здравейте,моето дете ходи на ясла в 'Делфинче' 3.Аз съм много доволна детето свикна точно за 5 дни и ходи с желание което е важно.Майка съм на 2 дъщери и правя сравнение с ОДЗ където ходеше първото ми дете ОДЗ "Детска радост"-13 еее много 100 пъти по доволна съм от "Делфинчи" и съм щастлива че малкото ми момиченце е прието там колектива и директорката са много внимателни и разбиращи хора.Ще ви кажа на скоро имахме РС останах очарована чисто сърдечно ви споделям майка с опит съм за първи път на РС ми се насълзиха очите от мили думи казани от директоркат, малък цитат"Родители гледай те децата с много любов те са нашето бъдеще бъдете търпеливи обичай те ги и ги учете да обичат"и колко хубави съвети получихме от тази жена за отглеждането на нашите деца.Това че е трудно в БГ да ти примант детето на ясла или на градина не сме виновни ние родителите или колектива в детското заведение.Марти и Ели вече сигурно детето е големичко и ходи на градина.Да са ни здрави децата и да ходят да се забавляват с други деца.Попаднах сега на тази тема и исках да изкажа моето положително мнение за ОДЗ"Делфинче"

    Коментирано от: Гочева — 2011-10-05 в 23:06:51 ч.


  30. Г-жо Гочева, скоро ще Ви се отворят очите! Това са заучените реплики на ДРУГАРКАТА Михайлова!

    Коментирано от: Анонимен — 2013-11-22 в 11:41:41 ч.


  31. Doctors have many challenges to face as they are perennially surrounded by patients, diseases, hospital duties and over-extended or odd shift timings. Universally, doctor is considered to be a noble profession and respectable one at that, but a doctor also has to work under immense pressures, emotional strains and other physical challenges.


    A regular physician like most of us at some point face will have to deal with personal situations such as important family affairs, family holidays, sickness or pregnancy that may force them to abandon medical duties. At the same time, a hospital or a healthcare facility is also constantly faced with emergency situations that demand all hands on deck round-the-clock. Therefore, every hospital, clinic or nursing home is compelled to hire locum tenens or substitute doctor in order to keep the staffing under control at all times.


    In fact, locum doctors are the most valuable asset for the medical community because they provide quality medical care and act as a helping-hand in emergency situations when the medical facilities need them the most.

    Unlike regular or permanent doctors, locum doctor jobs are also ideal career options for medical interns and graduates because they offer a wide array of medical exposure in varied medical specialties, work cultures and healthcare systems. Locum jobs are challenging and flexible, thus an increasing number of medical professionals have benefitted from these jobs, so whether one is looking for a family physicians position or in a hospital or in a clinic, locum jobs for doctors are available at all levels and in different healthcare systems.


    In addition, being a locum doctor gives a medical professional the control over their working hours, location of work and choice of area of specialisation. Technically, locum positions are not restricted to general physicians but they are also extended to other fields of medical specialisations such as cardiology, neurology and many more.

    Travelling can be an integral part of locum jobs, and these distinctive features are a boon for many dedicated medical professionals who are eager to expand their medical careers with loads of multi-cultural medical experiences. The fact that locum agencies in the UK recruit tens of thousands of locums from across the globe in various NHS hospitals, private clinics, nursing homes and other public hospitals speaks volume of the popularity of locum jobs.


    Locating or getting a locum tenens job is a simple task as long as you are registered with one of the many reputable locum agencies. These agencies act as the middle man between locum tenens and medical facilities, and they also look after all the details pertaining to travel for locum tenens, accommodation and the nature of locum work.

    Thus, maintaining a healthy locum doctor-agency relationship benefits both the parties, and it also increases the probability of getting recommendable employment opportunities and businesses or vice-versa.

    Коментирано от: RichardreurE — 2017-11-23 в 05:18:31 ч.



 Напиши коментар!









 
April 2024
 
 

MTWTFSS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

 
     



 
Търси в нашия сайт:
 
   
Собствено Търсене
 
     



 
Архиви
 
   
     



 
Малко реклама ;-)
 
   
     

Copyright © 2004 Kolevi.Net - Designed by MadMAK